Онлайн платформа за пици търси инфлуенсър на пълно работно време за своя маркетингов екип и освен апетитно заплащане, предлага вкусна пица и бонуси.

Slice е приложение, което свързва местните пицарии с клиенти, които предпочитат да поръчват онлайн.

Компанията търси влиятелен пицар, който да стане "лице на компанията" в профилите ѝ в социалните медии срещу заплата от 85 000 до 110 000 долара, според обявата за работа, пише BusinessInsider.

Успешният кандидат ще бъде натоварен със заснемането, редактирането и участието във видеоклипове за социалните медии и ще получава седмичен бюджет за осигуряване на съдържанието, свързано с пицата.

Процесът на кандидатстване включва изпращане на видео автобиография и 45-минутна презентация.

Според критиците, подобни инструменти насърчават нереалистична представа за красота

Матю Кобак, вицепрезидент по маркетинга на компанията, заяви пред Insider, че идеалният кандидат е човек, който може да направи "пицата синоним на Slice".

Според реакциите в X (известен все още като Twitter) това е "мечтаната работа" за любителите на пица.

Въпреки че става въпрос за работа на пълен работен ден с осигуровки, инфлуенсърът на Slice за пица ще може да приема оферти от други марки за всеки отделен случай, допълва Кобак.

Откакто се присъединява към Slice, той се стреми да намери забавни начини да се свърже с потенциалните клиенти и да повиши осведомеността за марката.

Колко последователи трябва да имате в Instagram, за да печелите от тяхДори

"Социалните медии трябва да са забавни и развлекателни. Ако ги превърнете в прославени реклами, никой няма да ги гледа, а органичните ви резултати наистина няма да служат за нищо.", обяснява той.

След първото публикуване на обявата за работа са постъпили хиляди кандидатури. Желаещите позицията трябва да имат в предвид, че не е необходимо да са събрали голям брой последователи онлайн, допълва компанията.